Reserviläisliiton naisjäsenten toimintapäivä

Reserviläisliiton naisjäsenille suunnattu toimintapäivä SäRes-Centerissä Valkeakoskella järjestetään lauantaina 18.5.2024 klo 10–18. Päivän ohjelmassa on Airsoft-peliin tutustumista ja lääkintäkoulutusta.

Toimintapäivän ohjelma:
10.00 Tervetulopuhe, liiton esittely
10.30 Ryhmäyttämistä, aseiden ja varusteiden kuittaus, lääkintäkoulutus
12.30 Lounas
13.15 Airsoft-peli ryhmien kesken
15.30 Varusteiden palautus ja palautteet SäRes-Centerille
16.30 Sauna
17.30 Kahvi
18.00 Tapahtuma päättyy

Tapahtuma on suunnattu 18–65-vuotiaille Reserviläisliiton naisjäsenille. Airsoft on toiminnallinen ja liikunnallinen laji, joten kurssilaisilta odotetaan peruskuntotasoa.

Osallistumismaksu on 50 euroa, ja se sisältää ruokailut ja päivän ohjelman. Osallistumismaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Tapahtumaan otetaan 30 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen päättyy 3.5. tai aiemmin, mikäli tapahtuma tulee täyteen. Huomaathan, että ilmoittautuminen on sitova. Peruminen on mahdollista vain sairaustapauksissa lääkärintodistusta vastaan.

Tervetuloa mukaan tutustumaan airsoft-pelin saloihin!

Onko sinulla kampanjakoodi tai sarjalippu?

Voit syöttää alla olevaan kenttään koodin lunastaaksesi sarjalipun tai kampanjakoodin.